9.5.10

Jo jag har en tid irriterat mig på blogger och det har inte ens så mycket att göra med att google är ganska obehagliga idioter i många avseenden, för serru, det är DOM ju allihop. Nä, det handlar mer om att blogger inte tycker bilder ska vara större än frimärken, och andra sådana tekniska brister. Så, hur som helst, jag tänkte att jag skulle pröva något annat, flyttdags alltså, det är lite sådana tider nu. Jag flyttar till tumblr.com. Vet inte alls hur saker funkar där, och egentligen inte om det är bättre heller, skit samma, vad jag ville säga var att ni (du) får i alla fall gärna ha lite tålamod en tid medans jag stapplar omkring som en zombie med en synt och trycker på knappar och testar vad som funkar hur osv. Om innehållet förändras tillsammans med flytten vet jag inte, förmodligen fortsätter det precis som det varit med meningslöst skräp, dussintankar och fula mobilbilder. ja, absolut inget som kan påstås intressera någon annan än mig alltså, men bilderna kommer alltså vara lite större än frimärken hädanefter. (Var det där din hisspitch?) Nya adressen är i alla fall asbestlogg.tumblr.com.

Ja det är sant, ett b blev bortrationaliserat.

Inga kommentarer: